Wednesday 23 February 2011

Asos'tan istek listem / A wish list from Asos :)))

Asos'u bir cogunuz eminim biliyorsunuzdur... Son derece guwenilir we urun kalitesi bir numara online alisweris adresi... Ben bu zamana kadar bir cok kez urunlerini kullandim we hic bir sorun yasamadim... Fiyatlar; modeller we kaliteye gore cok makul... Beni en sewindiren sey ise benim yasadigim yer icin posta ucreti almamalari :))) Hele bir de %10 ogrenci indirimimi kullaniyor olabilmem surekli bi siteden alisveris yapmama neden oluyor ama olsun warsin diyor we aldiklarimin tadini cikariyorum!!! Size en son gozdem we acilen dolabima katmak istedigim parcalarli tanistiriyim... Harikalar degilmi?? :)) xxx

I am quite sure most of you know Asos... I have order many of their product and can say that they were well appreciated :)) Just wanted to share my latest wish list... Aren't they great??? :)) xxx








No comments:

Post a Comment