Thursday 17 February 2011

A start :))) Baslama :)))

Herkese selamlar,

Vaaavvvv gercekten inanamiyorum, blogumu olusturdum (her ne kadar ogrenilecek cok sey olsa da)! Cok mutluyum... Ne kadar farkli duygular icinde oldugumu anlatmak imkansiz sanirim... Ama yuzumde kocaman bir gulumseme mevcut :)) Evet karsinizda ben deniz, zamanla daha cok taniycaksiniz beni ve bende eminim o zamana uzerimdeki bu mutluluk sarhoslugunu bir kenara kaldirmis olacagim... Kisaca bir moda tutkunu oldugumu we bu tutkumu sizlerle paylasmak icin can attigimi bilin yeter!!! Blogumda genellikle; kendi kiyafet kombinlerimi we firsat buldukca sokak modasi altinda, begendigim kombinlerin resimlerini cekip sizlere bu gorselleri aktaracagim... Ilk postuma kendi kombinimle baslamak istedim, umarim begenirsiniz... xxx

Hi every1,

Waaawww I really don't believe it, I have finally set up my blog (even tho still got so much to learn)! So happy... It is impossible to express the feelings I am in now... But can say that I've got a huge smile on my face... Yeah here I am, you will get 2 know me more... Basically, just know that I am a fashion addict and will share this passion with you!!! I am planning to mostly post my clothes combination or street fashion pics on my blog... Just wanted my first ever post to be my combination, hope u enjoy it... xxx 



Mont/Coat: TX Max
Elbise/Dress: Annemin hunerli elleri/ Mum sawed it
Botlar/Boots: E-bay
Canta/Bag: Primark
Saat/Watch: Vintage
Kupe,kolye/Earring, neckles: Miss Selfridge
Bilezikler/Braclets: H&M

1 comment:

  1. cnm bütün postlarini teker teker gözden gecirdim cok keyif aldim :)) tabikiiiiiiii hemen izleyicin oldim
    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    ReplyDelete