Friday 18 February 2011

Toz Pembe... Dusty Pink... :))

Selamlar yine :))

Ust uste iki post, super, insallah hep boyle dewam eder!!! Ama malesef ki post gondermelerim, odewlerimin we sinawlarimin artisiyla arada bir sekteye ugruycak :((... Elimden gelenin en iyisini yapmaya calisacagim ama :))) Aslinda dunun kiyafetleri uzerimdekiler, bugun ki kiyafetlerimide yarin :))) Su aralar staj donemindeyim, keyifli we tatmin edici bir donem ama calisma saatleri cok uzun geliyor bana... Sabah insani degilimdir pek, eminim bir cogunuz da benim gibi sabahlari soylene soylene kalkiyordur :))), napiyim sewiyorum uyumayi :)))!!! Neyse sayili gun cabuk gecer dedikleri gibi nerdeyse stajinda yarisina geldim, geri kalan yarisi icin hadi bana bol sanslar :)) Sabah nerdeyse gec kalicagim icin staja, cok hizli bi sekilde, elime ne gectiyse gecirdim ustume :)) ama yinede bi uyum yakalamisim :))) Sizde begendinizmi???... xxx


Hi,

I am really committed, you see two post in two days, hope it lasts like this!!! But when I have essays n exams, I probably won't be able to post so often... I was in such a hurry that day so just randomly picked the outfit, but I somehow managed a good combination :))) Hope you like it :))) xxx




Mont/Jacket: New Look
Bluz/Top: New Look
Gomlek/Shirt: Miss Selfridge
Canta/Bag: Arkadasimin hediyesi/Friend's present
Tayt/Leggings: H&M
Botlar/Boots: E-bay

No comments:

Post a Comment