Sunday 24 April 2011

Maxi skirt...

Dualarim kabul oldu; havalar hala muhtesem :DD Insanin cani evde durmak istemiyor ama malesef odevlerim bana disari cikip, eglenmem icin fazla olanak saglamiyor :(( Ogrencilik boyle bir sey iste napalim elden bisey gelmiyor... Ama yine de ogrenci olarak kalmayi yeglerim :DD Bir sure ogrenim hayatima ara vermistim ve anladim ki ogrencilik gibisi yokmus ;)) Neyse; bu kombin disari kacamak yaptigim bir gunden... ;)) Umarim hepiniz guzel hafta sonlari gecirmisinizdir...


Yeppp, it is still warm and beautiful :DD I don't want to spend these days at home but coz of my essays my hands are tied :(( Well, i think this is called being a student... Believe me, I would prefer to stay as a student :DD I have been away from my education for some time and understood that student life is far easy than anything else ;)) Anyway, this outfit from my rare escape outings from my essays... ;)) I hope u all had lovely weekend... 




Waistcoat/Yelek: Mark&Spencer
Vest/Atlet: Matalan
Skirt/Etek: River Island
Necklaces/Kolyeler: Miss Selfridge, Primark
Leather bracelets/Deri bileklikler: Esimin/Husband's ;) 
Bag/Canta: Primark
Sandals/Sandalet: New Look

17 comments:

  1. kombinini çok sevdim keşke burada da hava ısınsa :((

    ReplyDelete
  2. Londra buradan da sicak herhalde canim!
    Maxi etek, sandalet, hasir canta benim de hayallerim arasina girdi bu goruntuyle! Cok uyumlular;)
    Hatta esinden deri bileklikler de uyuma uyum katmis;)

    ReplyDelete
  3. ah ah biz hala ceket ile dışarı çıkıyoruz şekerim... :(
    çantan ve sandaletler çok şirin, çok beğendim. kombin de tam yazlık :)

    öpüyorum,
    dujufashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. etek cok cool gorunuyor. Ahhh ahhhh! River Island! Ne severdim kendisini ama kapandi Turkiye' de maalesef. Yurtdisina ciktigimda ilk saldirdigim magaza oluyor o ve Forever21. (Eskiden H&M di artik o var cok sukur:) )

    www.denizsaatcioglu.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. çok şirin ve rahat bir kombin olmuş şekerim :) burada da hava uygun olsa da giysek.. :(

    bu arada deniz'e katılıyorum, river island'da ben de çok şey buluyordum.. geçen gün birşey arıyorduk cevahir'e gittik ki mağazanın yerinde yeller esiyor.. kimbilir ne zaman kapandı..:S

    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. tatlım bu arada, kelime doğrulamayı tutmak zorunda mısın? çoğu zaman yorumlar güme gidiyor haberin olsun :(

    ReplyDelete
  7. Meliscim, cok tesekkur ederim... Insallah orda da en kisa zamanda havalar guzellesir ;)) xxx

    Sevgim canim cok tesekkur ederim, guzel yorumlarin icin :DD Haberlerden duyduguma gore bu yil Avrupa'da sicaklar uzun surecekmis, hadi bakalim insallah diyorum ;))
    Sen bunlari daha ne kadar guzel ve renkli kombinlersin ;)) Deri bileklikleri habersiz aldim, beyimizin esyalari biraz kiymetlidir :DD xxx

    Dujucum, yaaa yanlis hatirlamiyorsam gecen sene de Turkiye yaza gec girdi :(( En kisa zamanda gelsin insallah sizlerede bu hava :)) Cok tesekkur ederim, beni cok mutlu ettin :DD xxx

    Deniz evet yaaa River Island ve Topshop Ankara'da da acildi fakat senesi dolmadan kapandi, haksizlik yani :(( Buraya yolun duserse haber ver, birlikte talan edelim River Island'i ;)) H&M'in gelisine ben de cok sevindim, gozunuz aydin olsun diyorum :DD Opuyorum seni xxx

    Wear'cim cok tesekkur ederim, bu yorumlari almak beni ne kadar mutlu ediyor anlatamam :)) River Island gercekten bol secenekli bir magza fakat cantalari ve ayakkabilari ayri bir sahane... Lutfen sende yolun duserse haber ver, sabahtan aksama kadar alisveris yapariz ;))
    Bu arada uyarin icin cok tesekkur ederim, pek anlamadigim icin bu islerden, bir haberdardim ama simdi sanirim duzelttim :DD xxx

    ReplyDelete
  8. Hehe,bu bulunmaz havanin tadini cikarmak lazimdi, uamrim sogumaz hic ^_^
    Kombin de cok hos olmus,iyi ki Primark var ;)

    ReplyDelete
  9. vayyyy tam yazlık,ohh tiril tiril bayıldım:)ne güzel kombine etmişsin ve yakıştırmışsın kendine:)
    bu arada kesinlikle haklısın öğrencilik gibisi var mı beee :((

    ReplyDelete
  10. canimcim, yelegine bayildim , ben de istiyorum böyle bir tane :))

    kombi tam yazlik <3 cok hosuma gitti coook
    cantan ayri bir hava vermis ..

    öptüm
    civciv

    ReplyDelete
  11. FerahFeza: Yaaaa lutfen lutfen devam etsin diye her gun dua ediyorum :)) Primark basimizin taci yaaa orasi kesin :DD Cok tesekkur ederim xxx

    Ozgem canim benim valla yaaa yazlik, tiril tiril oldum ne guzel de hissetiklerimi sozlere cevirdin boyle :)) Cok tesekkur ederim fistigim... Ogrencilik yaaa yok tabi, her ani omur boyu sana kalan yegane hazinelerden diyorum ben ;)) xxx

    CivCivim guzelim, cok tesekkur ederim coookkk... :)) Muhakkak al boyle bir yelek, her seyle o kadar guzel kombinleniyor ki :DD Cantami esimin zoruyla almistim, simdi esime donup donup iyi ki zorlamisin beni diyorum :DD Bende seni kocaman opuyrommm xxx

    ReplyDelete
  12. Sanırım sizin orda havalar fazlasıyla ısınmış:)) Çok sevdim bu kombini çantaya ise bayıldımmmm:)

    ReplyDelete
  13. Zeto: Burda havalar gercekten guzel bende hala inanamiyorum ama oyle ;)) Cok tesekkur ederim, begenmen inan cok mutlu etti beni :DD Opuyorum xxx

    ReplyDelete
  14. yaa biz ne zaman böyle cıbıl cıbıl dolşçaaaaaaz:(

    ReplyDelete
  15. CMOSun insallah en kisa zamanda demekten baska bir sey gelmiyor elimden :DD xxx

    ReplyDelete
  16. Bayıldım maxi eteğine, maxi etek nasıl giyilir sorusuna cevap olmuş bu fotoğrafların... Çantan da ayrı şahane :) Öperim ;)

    ReplyDelete
  17. Gardrop Kedisi: Yaaaaa ne kadar mutlu ettin beni sen simdi :DD Canim cok tesekkur ederim guzel yorumun icin... Bende seni kocaman opuyorummm xxx

    ReplyDelete