Wednesday 29 June 2011

anything but HEALTH!!!

Tam okul bitti, derslerimi hepsini bir kalemde werdim diye sevinirken; esimi Pazartesi sabahi acilen hastahaneye kaldirdik... Once apandist sandik ama bobrek tasi dokuyormus... :((( Pazar aksami gayet iyi, neseli bir sekilde dolasirken, sabah 5'te siddetli agrilarla uyandi ve hemen hastahanenin yolunu tuttuk ve iste 3 gundur hastahanedeyiz... Inatci, gicik tas bir turlu dusmek bilmedi, sinir dalga geciyor sanki bizle... Tas dusune kadar da esim hastahanede kalcak... Herseyin basi saglik diye bosuna denmiyor... Insanoglu bir cok olumsuzlukla mucadele edebiliyor ama saglik soz konusu oldugunda bir cogumuzun elleri, kollari baglaniyor... Hastahane ortami oldum olasi beni rahatsiz etmistir ama bu sene pesimizi birakmadi bu ortam bizim :((( Daha fazlasi olmaz umarim... Bugun evde biraz dinlenip, yarin sabah geri donuyorum... Vakit bulmusken biraz sizlere icimi dokuyum istedim... Hepinize saglik dolu gunler diliyorum!!! xxx

3 comments:

  1. Cok gecmis olsun canim, cok uzuldum:( Dussun bir an once pis taslar:(

    ReplyDelete
  2. Aaaa gecmis olsun canim ya,bende TR'ye gitmistir diyordum,bir an once iyilesir insallah e$in.Gecmisler olsun...

    ReplyDelete
  3. ah canım çok üzüldüm çok geçmiş olsun :(
    umarım çabuk atlatır, çok pis bir ağrı olduğunu duymuştum..:((



    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

    ReplyDelete