Thursday 2 June 2011

Tricolour flats and Mim...

Selamlar;

Hayir, sinavlarim ve sunumum bitmedi henuz ama cok az kaldi :DD O gune kadar stresli olacagim, orasi kesin ama yeni cicilerim guzel renkleriyle, hayatima renk katti ;))) Siparisim cok kisa bir surede elime gecti ve bende bu dunya guzellerle bir an once arz-i endam etmek istiyorum :DDD

Guzeller guzeli Giz'i eminim hepiniz biliyorsunuzdur!!! Cok severek takip ediyorum ben onu ve ikiziyle birlikte muhtesem kombinlerini bizlere sundugu Betwin Us bloglarini...Giz'im beni mimlemis ve bende hemen cevap veriyorum...  "Gune baslamak istediginiz sarki nedir?" "Tek bir tane ama her gun calsa bikmayacagim sarki?" diye sormus... Himmmm karar vermek zor, o kadar cok var ki ama sanirim tercihim; Dido - Thank you  olur!!! Bu sarkinin benim hayatim da yeri cok buyuk; hic bikmadan saatlerce, gunlerce dinleyebilirim!!!

Bende bu mim'i yapmak isterlerse; Rococosh, Deniz Saatcioglu, Style by Buett ve CMOS'uma gonderiyorum!!! ;)))





18 comments:

  1. Gule gule kullan canim,renkleri super.
    Zara'da super ayakkabilar var bu ara,reklerine bitiyorum ben.
    Boyle sivri burun giyemiyorum ben,aliskanlik meselesi sanirim:)

    Optummm ^*^
    Basarilar derslerinde ;)

    ReplyDelete
  2. FerahFeza'm canim cok tesekkur ederim... Zara bizim burda malesef yok o yuzden, internet sitelerinden takip ediyorum ben o guzellikleri ;)) Sivri burun ben de pek giymem ama bunlari gorunce vuruldum :DD Bende seni opuyorum, guzel dileklerin icin de cok cok sagol... xxx

    ReplyDelete
  3. Çok güzelleeer, güle güle giy canım :) Zara bu sene hepimize sivri burnu beğendirdi, sevdirdi heralde :)

    ReplyDelete
  4. Guzelim cok tesekkur ederim... Evet yaaa bu Zara boyle giderse asla dedigimiz seyleri bile sevdircek bize :DD xxx

    ReplyDelete
  5. Tatlım benim çok teşekkür ederim güzel kelimelerin için :)) gece gece mutlu ettin bizi Emilie'cim :)) Dido'nun thank you'sunu vakti zamanında yüzlerce kez dinlemişimdir herhalde, yeri bir ayrıdır bende bir an lise yıllarıma döndüm :)))

    Güzelim, cicilerini güle güle kullan renkleri birbiriyle çok uyumlu ayağında göreceğimiz kombinlerini bekliyoruz canım :)) öpüldün kocaman :***

    ReplyDelete
  6. tatlim en kisa zamanda yapiyorum mimi. bu arada zaradan yazin en guzel ayakkabisini almissin. bayiliyorum ben buna!!! gule gule kullannn superrr

    ReplyDelete
  7. bunda benimde gözüm var aama daha gelmemiş zaraya sadece siteden bakmakla yetiniyorum :I gelir gelmez kapıcam inşallah bi 36 :) güle güle kullan şimdilik yerimede giy canımcım

    ReplyDelete
  8. Guzel ikizler, ne demek icimden gecenleri soyledim sadece ;)) Bu sarki gercekten cok onemlidir benim icin!!! Eskimiyen nadir parcalardan ;))
    Tesekkur ediyorum fistiklar, bende biran once giymek icin can atiyorum ;)) xxx

    Buett'cim guzelim, cok tesekkur ederim... Cok guzel renkleri ve topuklu giyme ozurlu biri oldugum icin Zara'nin en guzel ayakkabisi bence de ;)) xxx

    Rococosh'um tatlim, tesekkur ederim... Kacirma sen de bu guzellikleri, senin bu cicilerle yapacagin kombinleri hayal ediyorum, ayyy simdiden icim acildi ;))) xxx

    ReplyDelete
  9. Tatlim sinavlarinda basarilar :-)) umarim en kisa zamanda halledersin hepsini basariyla.
    Ayakabbilarinda cok cicciiii renklere bayildim

    http://guelsah87.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Canım ayakkabılarını güle güle kullan.Benim için Zara'nın bu sezon yaptığı en iyi ayakkabı sanırım :)

    ReplyDelete
  11. Gulsah'im cok tesekkur ederim, biran once bitselerde ben de tatilime ulkemde baslayabilsem ;)) Demi yaaa bunlar cok ciciiiler :DD Sagol fistigim ;)) xxx

    Melis'cim tesekkur ediyorum guzelim... Ben de acikcasi ayni fikirdeyim senle :)) xxx

    ReplyDelete
  12. harika renkler, model de çok şık güle güle kullan tatlım :)

    ayaklar çok büyük olmadığı sürece çok güzel durur bunlar, aksi halde sivri burun biraz riskli tabii.. benim ayak numaram da sınırda olduğu için bilirim :P


    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. i love these shoes!

    and..please Follow me. i don´t have a lot of followers :(
    Thanks :)

    xoxo


    www.violet-colouredsky.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Canim Wear'im tesekkurler ;)) Haklisin buyuk ayaklar icin riskli sivri burunlar ama benim numaram normal diye dusunuyorum :DD Bu guzelleri giymek icin onumde engel degil allahtan!!! :DDD xxx

    Ev, thank u hun... i am following you back!!! ;)) xxx

    ReplyDelete
  15. Emilie cim cok tesekkur ederim mim icin, yeni bakabildim kac gundur hic vaktim olmadi kusura bakma. En kisa zamanda postunu yapicam.

    Bu arada ben bu ayakkabilara bayiliyorum. Atlantic-Pacific de gormustum ve o gunden beri ariyorum maalesef gormedim burdaki zara larda. Cok guzeller, gule gule giy canim.

    www.denizsaatcioglu.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. vaaay harika ! güle güle giy tatlim :))

    dogum günü msjin icin cok merci bitanem <3

    öptüm seni kocaman
    civciv

    ReplyDelete
  17. Deniz'cim, hic kendini bunaltma, vaktin oldugunda yaparsin guzelim...
    Yaaa ben de ilk Atlantic-Pacific de gordum :DD Sonra hemen Zara'nin web sitesine yonelip, attim baskete bu cicileri ;)) Tesekkur ederim, kocaman opuyorum seni ;))


    Civciv'im tesekkur ederim fistigim ;)) Rica ederim tatlim, umarim super bir dogum gunu gecirmisindir ;)) bende cok cok opuyorum xxx

    ReplyDelete
  18. emilieeeee bana adını bağışlar mısın?? :) bu ayakkabılara bende çooook bayıldımmm rococoshta da gördüm harikaa..ayağım düz taban ama normalde babet tarzı şeyler giymem.. ama bu çooook harika yaa :( ne kadar bu ablacım sorması ayıp? birde ben urfada yaşıyorum burada zara gibi ünlü markalar maalesef yok.. :( daha önce büyük bir miktar dolandırıldığım için ancak kapıda ödemeli alabilirim zara'da var mı bu?? nerden alabilirim?

    ReplyDelete