Saturday 18 June 2011

Whats up with this weather!!!

Haziran'in sonu geldi nerdeyse ama havalarda hala bir tik yok... :((( Yaza mi girdik, kisa mi donduk belli degil!!! Sanirim Turkiye'de de pek parlak degilmis hava sartlari!!! Disari cikmak gelmiyor icimden bu havada :((( Yagmur hic durmadan yagiyor ve ruzgar son hiz esip geciyor... :((( Neyse sizin de icinizi karartamayim, bu outfitim okulun son gununden kalma ;))) Mutluyum yani :DDD Hepinize tatli haftasonlari ;))) xxx

For God's sake, it is nearly the end of June, but the weather still is miserable... :((( I cannot call if we r in summer or gone back to winter!!! As far as I know, it is not exactly different in Turkey!!! I don't want to go outside in this weather like :(((  It is raining non-stop n is wid full of wind... :((( Anyway, enough of this, the outfit from the last day of uni ;))) U can see how happy I was :DDD Have a sweet weekends ;))) xxx


Blazer: Primark
Cardigan/Hirka: Miss Selfridge
Vest/atlet, Sandals/Sandalet: Vintage
Trousers/Pantolon: Topshop
Canta/Bag: H&M

10 comments:

  1. The weather is just like that in Canada, one days it's freezing, the next sooo hot! Your outfit is perfect for the weather, good choice layering a blazer over your top!

    ReplyDelete
  2. O gun ceket ,hirka giymissin yine iyi,simdi deri montlara donduk dimi? Cok kotu yahu,acsa artik iyi olacak.Benim de cikasim gelmiyor o zaman.Acsa da gezsek tozsak :p
    Begendim soft kombinini ^__^
    Optummmm ^*^

    ReplyDelete
  3. soft renklerle çok hoş bir kombin yapmışsın ama kazak üstü ceket giydiğine göre hava cidden soğuk olmalı oralarda :((
    bizimki yine idare eder bu aralar canım, sen atla gel artık en iyisi! :))


    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. cekete kombine bayıldm canım yaaa :)havaları hiç sorma dengesizliğin dibine vurduk yanii:))yalnız saçların çoookkk guzel maşallahhh :)

    ReplyDelete
  5. hoş geldin tatlım.. uzun zamandır yoktun...

    bu tonlara bende çok beğeniyorum, güzel taşımışsın. Ceket ve hırkana bittim, çok güzel... Çantanın rengi de bir başka güzel :)

    öpüyorum
    duju

    ReplyDelete
  6. Tatlım havalar kötü olsa da giydiğin pastel renkler içimi açtı çok :) saçlarını topluyordun genelde açınca ne kadar güzel salınmış, dalgası da çok hoşmuş fıstığım, etek ceket ve pantolonun uyumuna bayıldım, tek kelimeyle süpersin, ojelerin de çok hoş tamamlamış kombinini :))

    Bu arada bende bir mimin var güzelim :)

    ReplyDelete
  7. Ben sikayet ediyordum bizim havalardan yeterli gunesli ve sicak degil diye ama seninki daha da berbatmis ruzgar ve yagmurla. Hay Allah. Insallah yakinda isinir.
    Pembe pantalonun cok guzelmis.
    Sevgilerle,
    Defne.
    http://fashiondivamommy.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Emmett, omg - it is same in Canada too!!! I really don't get it - it is driving me mad :(( Never mind, I hope it gets better eventually!!! Thank u so much 4 ur sweet comment ;)) xxx

    FerahFeza'm evet deri ceketlere donduk malesef!!! :((( Haziran'in sonuna geldik yaaa!!! Nefret ediyorum - hava durumlari benim psikolojimi alt ust ediyor :(( Neyse artik burasi Ingiltere artik kabullenmek gerekiyor :(( Tesekkur ederim tatlim, opuyorum seni xxx

    Ozge'cim fistigim - artik bundan daha fazla dibe vurulmaz yani - offf bu hava icimi karartiyor!!! :(( Cok tesekkur ederim guzelim - opuyorum xxx

    Wear'im cok tesekkur ederim ;)) Atlayip gelcem zaten, cekilir gibi degil artik burasi!!! Az kaldi :DDD

    Duju'cum canim benim hosbulduk ;)) okul bitti, bende geri dondum :DD Tatli yorumun nese getirdi bana yaaa!!! kocaman opuyorum xxx

    Giz'im ne guzel bir yorumdur yaaa valla su hava durumunun ustumde yarattigi negatif enerjiyi sildi supurdu :DDD Cok tesekkurler fistigim benim!!! Saclarim gercekten cok uzun, genelde son dakika uyandigim icin hemen toplayip cikiyorum :DD Mimi gordum - hemen yapicam!!! Cok cok opuyorum seni ;)) xxx

    Defne'cim yaaa gercekten cok berbat - seni takip ettigim icin surekli yine oralarda buraya gore kat kat iyi yaaa!!! ;)) Cok tesekkur ederim, opuyorum xxx

    ReplyDelete
  9. demek hala güneş görünmedi, ah biz de cok gorduk ama sizinki daha da kotuymus, kombin cok tatlı, ceketini cok sevdim...

    ReplyDelete