Saturday 24 September 2011

Geek Chick ;))) xxx

Hepiniz iyi bir haftasonu geciriyorsunuzdur umarim... Ben fena degilim, stajimin ilk haftasini geride biraktim ;))) Ama Tukiye'den ziyarete gelen arkadasimi dun yolcu ettim, biraz huzunluyum bu yuzden!!! Vedalardan nefret ediyorum... Hayatimin bir parcasi ama malesef... Neyse melankoliklige baglanmayalim!!! ;)))
Degisik tarzlari denemeyi cok seviyorum... Ladylike'tan - rocker'liga, bohem'den - casual chick'e, retro'dan - geek chick'lige kadar hepsine burunmekten cok zevk aliyorum... Tek bir kalibin icinde olmayip, sinirlari zorlamak - canlilik veriyor bana, mutlu ediyor... Neyse ben cok konustum yaaaa, burundugum geek chick tarziyla bas basa birakiyorum sizi ;))) Hepinize seker gibi haftasonlari... xxx

I am hoping ever1 is having a good weekend... Well mine is not that bad as I have finished first week of my placement ;))) However, my friend who came to visit, went back to Turkey, so am bit sad about it... I do really hate goodbyes... Unfortunately it is big part of my life... Anyways there is no need for more melancholy right now!!! ;)))
I really like to try different styles... I do enjoy try ladylike, rocker, bohemian, casual-retro-geek chick styles... It is giving me a great confidence to not being in one form, pushing boundaries - makes me happy... Here I am talking too much again, let's look at the pics of me being geek chick ;))) Have a sweet like weekends... xxx

Jean shirt/Kot gomlek: Miss Selfridge
Jacket/Mont: New Look
Peter Pan collar/Bebe yaka: Made by me ;)))
Skirt/Etek: H&M
Bag/Canta: Primark
Brogues/Oxford: River Island








17 comments:

  1. Ah pembe etege bak ^_^ Kombine aykiri bir renk olup cok da guzel uyum saglamis,pembeyi gri tonlariyla cok seviyorum ben :)
    O cantayi hatirladimmmm,ama ne cesitleri vardi Primark'ta dimi, birini alacaktim da, ufacik,hicbirseyim sigmaz dedim,alsaymisim dedim simdi sende gorunce :)
    (bu Primark'ta canta askilari pek uzun ve ayarlama kemeri koymuyorlar bu ara,puff)
    Gayet hos olmussun tatlim,kapali havalara inat :) Kupeleri son anda gordum,etekle uyumlu,superler ^_^

    Arkadas ve vedalar konusunda ise, tatlim gidemeyen goremeyenler de var,o sebeple gordugunu kar say sen ;)

    Opuyorum ^*^

    ReplyDelete
  2. çok tatlı olmussun cnm pembiş pembiş;)

    ReplyDelete
  3. bence de çooooook tatlı olmuşsun güzel ablam=)
    bant etek sende daha güzel durmuş zayıflara göre seninki süper!küpelerin uyumu falan çok cici.. :)

    ReplyDelete
  4. Cingene pembesi etek harika goz aliyor ve gri ile cok guzel durmus. Umarim dersler iyi devam eder.
    Sevgilerle,
    Defne.
    http://fashiondivamommy.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Etek çok yakışmış canım bu arada fotoğraflarda,pozlarda büyük gelişme görüyorum. :))

    ReplyDelete
  6. http://modayaayakuyduramayan.blogspot.com/ sloguma beklerimm :)

    ReplyDelete
  7. Eteginin rengine bittim, Kot gömlegin ile süper Bir uyum saglamissin ;)

    ReplyDelete
  8. Tatlım stil zaten insanın anlık ruh hallerinin dışa vurumunu trendlerle ifade etmesi değil midir? :) belli bir kalıba girememen ve tarzını bu kadar özgün yansıtman ruhunun özgürlüğünü anlatıyor bize :) Kombinini baştan aşağı sıra dışı ve stylish buldum, çorabın arkasında uzanan şerit, gömleğin yaka detayı ve pembe kalem etek süper gözüküyor bi tanem. Gözlük de kombine imzasını atan bir aksesuar olmuş, bayıldım! :)


    Armani Glamour Tote Bag giveaway’imize katılmak isterseniz tık tık:
    BeTwin Us
    ;)

    ReplyDelete
  9. etek süpermiş tatlım, rengini de formunu da çok beğendim.. :)
    çantan da çok hoş, ayrıca çoraptaki çizgi de gözümden kaçmadı, çok iddialı ve seksi olmuşsun baby! :))


    Wear A Smile!

    ReplyDelete
  10. Canim, aynen benim gibisin desene :) Cok begendim bu tarzi sende, gomlegin uzerindeki yaka ve coraplar cok hos detaylar olmus ve tabii gozluk de, bu tarzin olmazsa olmazi ama keske daha iyi gorebilseydik onu :)

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. etek ve çorap harika duruyor, bayılıyorum böyle desenli çizgili çoraplara... çantanda çok hoş..


    www.dujufashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Cok tatli görünüyorsun! Bebe yaka´dan bende isterim :)) cok sevdim :))

    http://www.bouquet-defleurs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. FerahFeza'm cok haklisin, gercekten pozitif dusunmek lazim demi ama ;))) Evet en azindan arkadasim geldi, hosca vakit gecirdik!!! Tatlim benim, bende baslarda kucuk canta kullanamam diye almayi bayagi erteledim ama artik dayanamadim... Napalim kucuk canta alacagimiz zaman yanimiza az parca aliriz ;))) Bundan sonra begendiklerini kacirma derim ben sana, bak simdi bende buyuk cantadan cok mini cantalar coklugu var :DDD Opuyorum tatlim xxx

    SWL'cim cok tesekkur ederim guzelim yaaa evet pembisce gezdim dolastim ortalikta ;))) Kocaman opuyorum xxx

    Sed'cik tesekkur ederim, etegi giyip giymeme konusunda cok dusundum, eee malum fizik cok yeterli degil onlar icin ama sonra dayanamayip giydim ;)))Blogunu takip ediyorum... Opuyorum xxx

    Defne'cim cok tesekkur ederim ben cok seviyorum o iki rengin uyumunu ;))) Dersler de idare ediyor guzelim - sagol iyi dileklerin icin... xxx

    Rococosh'um guzelim benim, cok tesekkur ederim... Senin kadar guzel tasiyamiyorum ama arada bir etek de giymesem olurum herhalde :DDD xxx

    Melis'cim sagol tatlim... Evet bende farkediyorum o gelismeleri ;))) ve cok hosuma gidiyor... Dikkatli gozlemlerin icin cok tesekkur ederim... Mucxxxlarrrr xxx :DDD

    BeTwinUs tatlilarim benim, ne guzel bir yorumdur bu yaaa... Anlatmak istediklerimi ben bu kadar guzel ifade edemezdim... Stil evet kaliplar tanimayan, ruhun icinden geleni disa vuran, takintilara saplanmayan, yenilikci, experimental - kisacasi dedigin gibi ozgur bambaska birsey o :DDD Cok tesekkur ederim tatlim, begenmen beni cok mutlu etti gercekten ;))) Opuyorummmm xxx

    Wear'im guzelim benim yaaa, tesekkur ederim sexy - ehhh!!! Waawww am over the moon right now :DD Luv u xxx

    Deniz'cim canim tesekkur ederim, evet sana dedigim gibi senin degisik stilleri kendine uyarlamana ve ortaya cikardigin kombinlere bayiliyorum... Daha iyi gorebilmek heheehee - kim bilir belki bir gun, sen veya Wear tarafindan fotograflanir ;))) xxx

    Duju'm guzelim yaaa cok tesekkur ederim, coraplar kesinlikle cok ayri bir dokunus koyabiliyorlar kiyafetlere ;))) Opuyorum xxx

    Bouguet de Fleurs: Tesekkurler... Bende bu kombinle kendimi tatli buldum ;))) Bebe yaka'dan yaparim sana da tabi neden olmasin, aslinda cok amatorce ama cok belli olmamis fotolarda ;))) xxx

    ReplyDelete
  14. aa benim etekten :) kot gömlekle giymek ne harika bir fikir olmuş!

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. vayy cok SIK olmussun :) bende etegin rengine bayildim cok güzel kombilemissin herseyi :)
    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    ReplyDelete