Monday 5 September 2011

Hol. Vol. 3 - The End

Malesef ki tatil resimlerimin sonuna gelmis bulunmaktayim!!! Sizler icin bu postlari hazirlarken tekrar yasadim tatilimi - bunun icin sizlere tesekkur ederim ;))) Aslinda daha cok resim olmasi gerekirdi ama sagolsun fotograf makinemin azizligine ugradim!!! Elimde sadece bunlar var!!! Artik seneye daha cok, daha da cok resimler sart oldu :DDD Hadi resimlere bakalim... ;))) xxx

Well, here is the last pics from my holiday!!! I was suppose to have more pics but thanks to my camera, those are the only one I got!!! More and more pics for next summer will be inevitable :DDD Lets see the pics... ;))) xxx

Waistcoat/Yelek: Marks&Spencer
Vest/Atlet: Matalan
Skirt/Etek: Miss Selfridge
Clutch: Dorothy Perkins
Sandals/Sandalet: New Look 

Top/Bluz, Trousers/Pantolon: Primark
Clutch: Asos
Cuffs/Bilezikler: H&M
Sandals/Sandalet: New Look











13 comments:

  1. ilk kombin favorim oldu canım benim eteğine bayıldımmmmm :)

    ReplyDelete
  2. wow tatlım, müthiş 3 rengi bir araya getirmişsin. Çok beğendim, özellikle oje rengine bayıldım ve pantolonda çook yakışmış. Bu arada saçların ne kadar güzelmiş, bukle bukle... daha sık kullanmalısın tatlım... öpüyorum

    dujufashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. aaa dur ya birinci outfite yorum yapmayı unuttum... metallic etek çoooookkk güzel, bayıldım vallah.

    dujufashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Merhaba Emilie'cim, ne zamandır ben de tatil yuzunden ihmal etmistim blog ziyaretlerini, simdi arka arkaya baktim tatil postlarina. Hepsinde cok hossun. Uzun, bol etek ve pantalonlar cok yakisiyor bence sana. Bu Primark pantalon, favorim oldui tam benlik :) Geldiginde gorusebilseydik keske gercekten. bir dahaki sefere mutlaka ayarlayalım. Opuyorum

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Fotograf makinen bozulmasaydi keske dimi canim,ama olsun yine de fotografsiz kalmamissin ^_^ Sana uzun etekler yakisiyor tatlim,sacin boyle cok hos olmus,bir de ojelerini bende cok begendim...

    Yakinda bi Primark turu dusunuyorum,altini ustune getirmek filan :) Umarim guzel seyler bulurum :)

    Optum ^*^

    ReplyDelete
  6. aynen adaşıma katılıyorum ilk kombin favorim olduu=) hem sezonun trendlerindennn modacıı seniiii:P çok güzelsin yine öperim ablammmmmm :** <3

    ReplyDelete
  7. O lame etek harika. Kot yelek ceketle cok guzel durmus.
    Sevgilerle,
    Defne.
    http://fashiondivamommy.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Tatlım maxi metalik ışıltılı eteğini kot yelek ilek kombinleyişin ne kadar güzel olmuş! :) gözlükler, clutch ve bilekliklerin uyumu ile cool ve charming bir görüntü sergiliyorsun canım. 2. outfitinde de su yeşili bluzun ile parıldayan gümüş braceletlarına bayıldım Roma devri prensesleri gibisin güzelim :))


    http://betwinus.com/

    ReplyDelete
  9. i'm in love with your outfit!!it's perfect!

    ReplyDelete
  10. Canım her kombini çok beğendim.Ayrıca ilk kombindeki eteğin ve yeleğinle uyumu harika olmuş!!

    ReplyDelete
  11. Tatlım özlettin yine kendini :) yeni postlarını merakla bekliyoruz bi tanem :)



    Armani Glamour Tote Bag giveaway'imize katılmak için :)

    BeTwin Us

    ReplyDelete
  12. Rococosh: Canim benim cok tesekkur ederim!!! xxx

    Duju'cum: Bitanem senin guzel yorumlarini okumayi ozlemisim ;))) Saclar bazen cekilmiyor ama daha fazla kullanmaya calisirim boyle bukle bukle ;))) Cok cok opuyorum seni xxx

    Deniz'cim: Bende tatilim yuzunden ihmal ettim hem kendi blogumu hem sizleri ama bundan sonra asla :DDD Bol pantolonlari ve maxi etekleri cok seviyorum - hem rahat hemde cok coollar ;))) Evet seneye muhakkak goruselim, gercekten cok istiyorum ;))) xxx

    FerahFeza'm: Sorma yaaa, daha ne guzel resimler vardi - hem blog icin hemde tatil resimlerim :((( Napalim artik, olanlarla yetincem!!! Cok tesekkur ederim guzelim benim... Evet Primark tam bir cilginlik - hem tasarimlari, hem fiyatlari, hemde kalitesi gercekten super... Arkadasim bayildi - 3 kere Primark yaptik :DDD Batirdi bizi yani sagolsun :DDD Git ve cicilerini paylas bizlerle :DDD xxx

    Defne'cim: Cok tesekkur ederim - etege bende bayiliyorum ;))) xxx

    Tatli ikizlerim: Ayyy ne kadar guzel yorumlar aliyorum ben sizden hep boyle yaaa!!! Koltuklarim kabariyor, yuzum falan kizariyor :DDD Canlarim cok tesekkur ederim... Kocaman kocaman opuyorum sizi xxx

    Margaritats: Thank u so much hun ;))) xxx

    Melis'cim: Guzelim cok tesekkur ederim ;))) Opuyorum xxx

    ReplyDelete
  13. aa ama benim yorumuma cevap yazmamışsın üzüldüm baakk :(

    ReplyDelete