Monday 10 October 2011

Newcastle_Upon_Tyne

Selamlar herkese,
Glasgow'u birlikte gezdik, gorduk... Simdi sira Newcastle'da ;))) Newcastle yasadigim kucuk sehire 1 saat uzaklikta guzel ve civil civil bir sehir... Yolunuz duserse gormeden gitmeyin... Arkadasimla alisveris cilginligimiza baslamadan, kucuk bir sehir turu attik... Resimlerin bir cogu sehir merkezine yakin sokaklarda cekildi... Nasil Newcastle da begendiniz mi bakalim??? Hepinize kocaman opucukler, sevgiler ;))) xxx

Hi every1,
After the Glasgow post, next is Newcastle ;))) It is only an hour away from where I live and which is a beautiful and lively city... If u ever have a chance, don't rule it out... Before we went shopping crazy, we took some pics and here they are ;))) Big kisses xxx

Newcastle University
City Centre and streets near by 
Inside church
The Tyne
And me ;)))


Shirt/Gomlek: River Island
Jacket/Ceket: Miss Selfridge
Cameo Brooch/Bros: Vintage
Jeans: Pull&Bear
Bag/Canta: BF's present/EYA'in hediyesi ;)))
Boots/Botlar: Matalan















7 comments:

  1. Butun sehirler ve binalar birbirine cok benziyor ulke genelinde,dimi canim?
    Bu kombinini cok begendim,ceketine bayildim,nerden yazmamissin,rengine bittim,bir de ojelerin cok guzel gorundu gozume,tam belli degil ama :))))

    Opuyorum canim ^*^

    ReplyDelete
  2. ama bunlar harikaaaaa :) Emilie'mmm ceketin çok hoşş güle güle kullan çantanı da :) kombin çok hoş tam Avrupa kızı olmuşsun =) mucuks

    ReplyDelete
  3. Bu kültürel gezi için teşekkür ederiz,sayende görmüş olduk.Orada da bir kombin postu yapmadan olmaz tabi kii!! :)) Ceketin rengine bayıldım canım.

    ReplyDelete
  4. Tatlım kış oralara da gelmiş anlaşılan! :/ tarihi yapıları, katedralleri ve sokaklarıyla ne kadar güzelmiş new castle :) gömleğinin desenine ve ceket ayakkabı uyumuna bayıldım canım benim, soğuk da olsa şıklığımdan ödün vermem diyorsun! :)



    BeTwin Us

    ReplyDelete
  5. Ah, Avrupa nin her bir kosesi ayri guzel sanirim, bayiliyorum ben, keske oralarda yasasaydim da habire gezseydim :((

    Cantana ve gomlegine de bayildim ayrica

    Opuyorum canim
    denizsaatcioglu.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. FerahFeza'm evet bir cok sehir burda birbirine benziyor, mimarileri genelde ayni ozelliklere sahip oluyorlar... Begenmene cok sevindim canim benim, sen dedikten sonra farkettim ve hemen ekledim ceketin nerden oldugunu - Miss Selfridge ;))) Ojelerimde her tirnagimda ayri bir soft renk vardi ;))) Opuyorum seni xxx

    Sed tatlim tesekkur ederim, opuyorum xxx

    Melis guzelim sende Paris'i bize gezdirmis oldun simdi sira senin buraya gelmende - hehehe ;))) Yolun dusurse haberim olsun lutfen ;))) Cok tesekkur ederim, kocaman opuyorum xxx

    BeTwinUs tatlilari kis burdan cok nadir uzaklasiyor :DDD Gunesli gunler belki yil icinde toplam 3 hafta belki daha az :((( Sehirler guzel gercekten - ahhhh bir de havalar guzel olsa cok daha super olcaklar ama havalarin kotu olmasi da Ingiltere'ye ozgu bir melankoliklik veriyor sanirim ;))) Canim benim begenmene cok sevindim cok, cok tesekkur ederim ;))) Opuyorum kocaman xxx

    Deniz, cok tesekkur ederim sen harika bulduktan sonra daha cok sevmeye basladim ceketi ve botlari :DDD Opuyorum xxx

    @Deniz (Saatcioglu) tatlim keske yasasaydin ama keske burda yasasaydin diyorum bende ;))) Birlikte gercekten hic durmadan, dinlenmeden gezerdik :DDD Ama lutfen haber ver buralara gelirsen, seve seve tur rehberin olurum :DDD Opuldun ;))) xxx

    ReplyDelete