Friday 9 December 2011

Waaaww, it is cold...

Hasta yatagimdan cikali fazla olmadi ama post yapmayi da daha fazla geciktiremezdim... Nerdeyse 10 gundur, grip illetiyle bogusuyorum :((( Havalar inanilmaz soguk ve karanlikta yasamaktan biktim artik - staja giderken karanlik bir hava, cikarken karanlik - offff!!! Sicaklari ozledim, denizi, bol bol dondurma tuketimi yapmayi ;))) Hadi gel artik yaz lutfen!!! ;))) Neyse sanirim bu dilegimin gerceklesmesi icin epey bir zaman var ve beklemekten baska carede yok... En azindan Noel'e ve yeni bir yila cok az kaldi ;))) Sanirim herkes icin yeni yil kosusturmalari baslamistir ;))) Ben hastaligimdan dolayi bu tatli telasa henuz baslamadim - liste uzun ama ben yolun yarisina bile gelemedim :((( Haftaya yogun bir alisveris donemi beni bekliyor - sikayetci oldugumda yok, sakin yanlis anlasilmasin ;))) Aslinda ulkemden ayri oldugumu en cok unuttugum ay bu ay cunku, burdaki Noel ruhuna tamamiyle asigim ;))) Noel ozel postu yakindir - kendi agacimizi ve sokaklardan fotograflarin oldugu ozel bir post yapmak icin sabirsizlaniyorum - beklemede kalin!!! Herkese tatli haftasonlari xxx

Well, I've just experienced one of winter's unavoidable package - FLU!!! I was off sick for nearly 10 days :((( Hate the cold n the dark days... I missed summer so much - a nice beach n beautiful sea, lots of n lots of ice-cream - hiiimmm yummi ;))) I really really want to time travel so I can have all the summers anytime I want :DDD (too fanciful???) The thing is I will defo miss Xmas then coz am in love with Xmas spirit n everything ;))) Not long - eh?? Can't wait!!! Have u started ur Xmas shopping??? Me? - well not even started it yet :((( how bad is that !!! Next week am going to be busy bee with all the shopping to do - don't get me wrong tho, am not complaining ;))) I will do a Xmas theme post soon - including my lovely Xmas three n photos around my town - so stay tuned guys ;))) Have a fab weekend all xxx

Jacket/Ceket: Miss Selfridge
Jumper/Kazak, Shirt/Gomlek, Necklace/Kolye: Primark
Jeans: Pull&Bear
Bag/Canta: New Look
Boots/Botlar: River Island

8 comments:

  1. ceketin ve bilekliklerinde gözüm kaldı :D ama sana daha çok yakışıyor emiliemm öpüyorum kocaman muckss =)

    ReplyDelete
  2. ceketin rengi ne güzelmis öyle canim cok beyendim

    Mein Blog/Blogum

    ReplyDelete
  3. Bence de biraz geç kaldın canım soğuk dinleme daha çok çekim yap bence.Kolyen çok şık!

    ReplyDelete
  4. Ceket ve kolyene bayildim.
    Sevgilerle,
    Defne.
    http://fashiondivamommy.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ben ayakkabı ve çantaya bayıldım bebişim :))

    ReplyDelete
  6. Cok gecmis olsun canim, ne kadar uzun surmus hastaligi atlatman. aman dikkat et, bol vitamin al. Kombinin harika, ceketinin rengine bayildim, cantani zaten cok seviyorum. Bir de o topuzundaki fiyonk var ya, iste o ayri bir guzel olmus.

    Henüz katılmadıysan, Yasemin Öndar etek, Eda Yılmaz cluth ve Armani parfüm kazanmak için, yılbaşı çekilişime beklerim.

    http://denizsaatcioglu.blogspot.com/2011/12/new-year-s-giveaway.html

    ReplyDelete
  7. Geçmiş olsun tatlım ben de o dönemlerde feci nezle oldum kışın ille bir uğruyor insana :/ bootilerin ve çantanın uyumuna bayıldım, çantanın modeli de rengi de her şeyle uyum sağlacak cinsten timeless ve versatile bir parça, kombinini ve takılarını çok beğendim canım :)


    BeTwin Us

    ReplyDelete
  8. çok hoş bir kombin olmuş bootilerin rengine bayıldım....

    ReplyDelete