Wednesday 10 October 2012

I am still alive...


Herkese selamlar;
Evet ben hala yasiyorum... :))) Biliyorum bloguma bu kadar ara vermiycektim ama elde olmayan nedenler ve uzun bir kafa dinleme tatili nedeniyle uzak kaldim sizlerden... Kafa dinleme nedenlerini sonra anlatirim ama cok guzel bi tatil gecirdim :))) Dostlarimla dolu dolu, sicagin tadini cikararak, bol kahkahali gunler iste :))) Ve uzun zamandir tanismak istedigim ve surekli takip ettigim blogger arkadaslarimla tanistim :))) Hepsi o kadar tatli o kadar iyilerdi ki saatler nasil bu kadar cabuk gecti inanamadim... Hepsini tek tek paylasacagim sizlerle :))) Yapmam gereken bir kac onemli is var, onlari halletikten sonra hepsi blogda olcak - takipte kalin :)))
Kocaman sevgiler ve opucukler ;))) xxx

 
Hi Everyone;
Yeap am still alive... :))) I know I wasn't going 2 be apart from my blog 4 such a time but 4 some unwanted reasons n long holiday period - I was drifted apart from u guys... Will tell u all about the unwanted reasons some time but had brill holiday :))) With my besties, enjoyed the sun, lots of fun n laugh :))) N finally, I had chance 2 meet the lovely blogger friends :))) OMG - I couldn't believe how the time jus gone by when we started talking :))) They all were amazing :))) Soon will post all the meetings with u so stay tuned :)))
Lots of love n kisses ;))) xxx



10 comments:

  1. bloguna geri dönmüş olman çok iyi :) postlarını bekliyorum =)

    ReplyDelete
  2. Canım benim nerelerdesin sen? Aklımdaydın nicedir, koşturmacada soramadım bir türlü özledik çok. İyi misin bize anlatacak resimlerle yaşatacak postlarını hevesle bekliyoruz. Bir de kendine kalmak istediğini tahmin ettim aslında, her şey yolunda mı şimdi bi tanem?

    ReplyDelete
  3. hosgeldin tekrardan o halde :)
    Tanitim yerinde 'ulkesinden uzak yasayan biri' okudum ve kendime hemen cok yakin hissettim..
    takibindeyim
    belleeamie.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  4. i love your blog! want to follow each other? :)

    www.anightinnyc.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. oooff harika görünüyo bende istedim ondan

    ReplyDelete
  6. Allahıma bin şükür =) Seni çooook seviyorum

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete